Reklama na sedačky Phase získala prestížne ocenenie v Cannes!


Vo Phase sme perfekcionisti. Nestačí nám iba priemerná sedačka, chceme dokonalú sedačku. A dokonalé sedačky si zaslúžia dokonalú reklamu. 


Nový reklamný spot na sedačky Phase sme preto nezverili hocikomu, ale skvelému režisérovi Marošovi Milčíkovi. Jeho tvorba sa vyznačuje nielen výborne zvládnutým filmárskym remeslom, ale najmä surreálnou atmosférou. Presne takou, aká sa objavila v jeho staršom dokumente Sonja, ktorý získal ocenenie za najlepší film a najlepšiu kameru na prestížnom London Film Festival.


Rovnako ako pri filme Sonja, aj tentokrát si Milčík prizval k spolupráci slovinského kameramana Gašpera Šnuderla. Výsledok je podmanivý.


Ako sa dalo čakať, tvorcovia sa neuspokojili s prvoplánovou reklamou. Posolstvo spotu je širšie. Filmári sa zamerali na fakt, že sedačka nás vlastne sprevádza po celý život. Trávime v nej čas s blízkymi, hádame sa, udobrujeme.   Sedačka Phase nie je len kus nábytku. Je to teplo domova.  

Tvorcom sa podarilo dokonale spojiť emócie a skvele zvládnuté filmárske remeslo. Snímka je   vizuálne pôsobivá aj vďaka technike skrytého strihu, ktorý vyvoláva dojem dlhého neprerušovaného záberu.


Sme hrdí, že kvalitu reklamy potvrdila aj nedávna nominácia na cenu Young Director Award, ktorá prebieha ako súčasť prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions. Konkurencia bola naozaj veľká, pretože spot sa dostal medzi osem finalistov spomedzi 2500 reklám z celého sveta. To je už naozaj úspech, ktorý treba pripísať nielen režisérovi a kameramanovi, ale aj producentskej spoločnosti Soft Pillow Slovakia a marketingovej a reklamnej agentúre eMotion Consulting.  Najviac sa ale z úspechu tešíme my vo Phase :-)


Čo dodať na záver? Zdá sa, že sedačky Phase sú nielen krásne, ale aj inšpiratívne!