Reklamácie

Pre maximálnu dôveru k našim výrobkom sme vytvorili reklamačné oddelenie. Na tomto oddelení pracuje pani Klučárová, ktorá je pripravená riešiť akýkoľvek problém, ktorý sa u Vás vyskytne.

Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, strácať svoj čas a peniaze. Všetko vybavíte pohodlne a z domu.

V prípade otázok pošlite nám mail na: martina.klucarova@pohodliephase.sk

Pracovná doba: Pon - Pia. : Od 7 hod – 15 hod.

Pre podrobné informácie a návod si prosím prečítajte reklamačný poriadok spoločností skupiny Phase, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť Vašej objednávky.

Ako to funguje?

  1. Otvoríte si nižšie uvedený reklamačný formulár a vyplníte ho (číslo objednávky je povinný údaj, ktorý vyplňte ako prvý)
  2. Potvrdením reklamačného formulára (odkliknutím zelenej fajky) nám odošlete reklamáciu na reklamačné oddelenie
  3. Potvrdenie o prijatí Vašej reklamácie (reklamačný formulár a reklamačné podmienky) Vám bude doručené na e-mailovú adresu, uvedenú v reklamačnom liste
  4. Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
  5. V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik, ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie