Reklamácie

 

 

Iveta Ďurníková

OPRAVA SEDAČKY PRIAMO U VÁS DOMA

 

„Každého z nás dokáže poriadne nahnevať, keď si kúpi akýkoľvek výrobok a dostane ho poškodený alebo sa na ňom niečo poškodí neskôr. Nechceme tvrdiť, že vo firme PHASE sedačky nie sú reklamácie. To by bolo klamstvo. Chcem len, aby každý náš zákazník vedel, že ak sa mu náhodou niečo prihodí, my sa o opravu postaráme. A bez rečí.“

Martin Duras
Konateľ PHASE sedačky

 

REKLAMAČNÉ ODDELENIE

Pre maximálnu dôveru k našim výrobkom sme vytvorili reklamačné oddelenie. Na tomto oddelení pracuje Ing. Janovská, ktorá je pripravená riešiť akýkoľvek problém, ktorý sa u Vás vyskytne.

Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, strácať svoj čas a peniaze. Všetko vybavíte pohodlne a z domu.

V prípade otázok pošlite nám mail na: infoservis [at] sedackyphase [dot] sk

 

AKO TO FUNGUJE?

Úplne jednoducho:

  1. Otvoríte si nižšie uvedený reklamačný formulár a vyplníte ho (číslo objednávky je povinný údaj, ktorý vyplňte ako prvý)
  2. Potvrdením reklamačného formulára (odkliknutím zelenej fajky) nám odošlete reklamáciu na reklamačné oddelenie
  3. Potvrdenie o prijatí Vašej reklamácie (reklamačný formulár a reklamačné podmienky) Vám bude doručené na e-mailovú adresu, uvedenú v reklamačnom liste
  4. Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
  5. V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik, ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie

Pre podrobné informácie a návod si prosím prečítajte reklamačný poriadok spoločností skupiny Phase, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť Vašej objednávky.