Pozáručný servis

POZOR OZNAM

Oznamujeme našim zákazníkom, že pracovníčka reklamačného a servisného oddelenia bude v termíne od 22.7.2017 do 2.8.2017 čerpať dovolenku.

Prijaté reklamácie a servisné požiadavky v tomto termíne budú vybavené po 2.8.2017.

Ďakujeme za pochopenie.

Iveta Ďurníková

„Ani po uplynutí dohodnutej záručnej lehoty nie sú nám naši zákazníci ľahostajní. Na požiadanie im poskytneme akúkoľvek opravu v rámci servisu našej spoločnosti. Taktiež podáme pomocnú ruku pri nepredvídaných udalostiach, ktoré môžu zákazníka prekvapiť pri užívaní našich výrobkov.“

Martin Duras
Konateľ PHASE sedačky

Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, všetko vybavíte z pohodlia Vášho domova vyplnením Servisného listu.

V prípade otázok pošlite nám mail na: infoservis@sedackyphase.sk

 

AKO TO FUNGUJE?

  1. Otvoríte si priložený Servisný list a vyplníte číslo Vašej objednávky (vyplníte ako prvý údaj), s podrobným popisom závady, či Vašej požiadavky servisnej opravy
  2. Potvrdením Servisného listu (odkliknutím zelenej fajky) nám odošlete Vašu požiadavku na oddelenie servisu
  3. Potvrdenie o prijatí Vašej požiadavky na servisnú opravu Vám bude doručené na e-mailovú adresu, uvedenú v Servisnom liste
  4. Ohľadne opravy, či požiadavky na servis, uvedenej v Servisnom liste Vás bude kontaktovať pracovník servisu, ktorý Vás bude zároveň informovať o ďaľšom postupe servisnej opravy
Pre pohodlnejší výber tej správnej sedačky používame cookies. Prečítajte si, ako ich používame